Artikkel 1.  – Slik selger vi boligen din med video og målgruppestyrt reklame.
Skal du selge bolig i dagens marked er det viktigere enn noen gang å skille seg ut. En fengende video stjeler oppmerksomheten til publikum før du har rukket å trykke deg videre til neste side. Inviso kaller det stopp-effekten, tidspunktet da nysgjerrigheten blir trigget av en catchy sang eller video. 
Hver dag er Inviso kundeservice i kontakt med en rekke eiendomsmeglere og kunder for å bistå i markedsføringen av eiendom og bolig. Gjennom analyse av disse henvendelsene har Inviso funnet ut hva som fungerer godt, og hvor det kan lønne seg å legge trykket for å synes i mengden. En trend som kan sees, er at de eiendomsmeglerne som bestiller en stod bredde av tjenestene – er også de som ofte selger flest boliger på kortere tid.
I utgangspunktet tenker kanskje mange at video i selg selv er et sterkt medium, men det er en annen hemmelig ingrediens som øker effekten betraktelig.
Gjennom målgruppestyrt annonsering, sørger Inviso for å vise riktig annonse til et riktig publikum.
“Alle som skal selge prosjekter og boliger i dag bør ha en klar digital markedsføringstrategi som består av video og målgruppestyrt annonsering. Det gir boligselgerne en bedre og mer treffsikker eksponering, men det er også behageligere for publikum som får se mer av det de faktisk er interessert i.”
– Gunnar Stensaker er daglig leder i Performance byrået OPT
Inviso produserer i gjennomsnitt 115 boligvideoer hver måned, og alle er tilpasset digitale markedsføringskanaler. Du skal være trygg på at akkurat din video vil være god nok til å vekke interesse fra potensielle boligkjøpere kun etter få sekunder.
Video gir deg som annonsør mulighet til å fortelle mye på kort tid. Formatet tiltrekker seg også større oppmerksomhet enn bilde og tekst i mylderet av innhold på for eksempel Facebook. I tillegg kan Inviso fange gode kundedata, som kan brukes til målrettet reklame med nye salgsutløsende budskap. Jo større publikumet er i fangsperioden, jo bedre vil kampanjen slå an i etterkant.
I neste utgave av «Fremtidens salgsverktøy» kan du lære mere om målgruppestyrt markedsføring av Amanda Schjøtt i Inviso Media!